Ofte stillede spørgsmål

RDS_aal_aeg_ORGny copy

Her kan du finde en liste over de oftest stillede spørgsmål. Er dit spørgsmål ikke på listen nedenfor, er du altid velkommen til at kontakte os på aalogco.dk eller under telefon 96 55 07 00.


Efterfølgende nogle spørgsmål som kan dukke op:

 

 

-Hvordan kommer jeg hurtig igennem jeres bestillings-procedure?

1. Når du har lagt samtlige varer i din indkøbskurv trykker du i højre side på “Vis kurv
2. Her kan du tjekke om alt er som det skal være i indkøbskurven
3. Derefter trykker du på “Gå til kassen
4. Du skal udfylde alle felter med dine oplysninger. Husk at oplyse hvor pakken skal stilles ved leveringen
5. Ved at klikke på feltet ”Leveringsdato” dukker der en kalender op hvor du kan klikke på din ønskede leveringsdato (indenfor vores leveringsrammer). Den angivende leveringsdato er gældende for din levering.
6. Op på højre hånd ved Leveringsadresse kan du sætte flueben i ”Send til en anden adresse?” hvis pakken skal sendes til en anden adresse.
7. Ved “bemærkninger” (også på højre side) kan du angive evt. kommentarer.
8. Tryk på “Afgiv ordrer” ned på højre siden
9. Et nyt vindue åbnes hvor du skal indtaste dine kortoplysninger – husk at det er Kortnummer ikke kontonummer du skal indtastes. Her kan du også udskrive et kvittering for din betaling.
10. Tryk på “Gennemføre betaling

Din bestilling er nu modtaget og en kvittering bliver automatisk sendt til den angivne e-mail adresse. 

 

-Hvad er bestillingsfristen?
For levering om onsdagen skal vi have din bestilling senest mandag kl 12.00 hvis du ikke angiver noget andet.
For levering om fredagen skal vi have din bestilling senest onsdag kl. 12.00 hvis du ikke angiver noget andet.
Ifølge helligdage kan det ske ændringer. Her kan du kan læse mere om leveringstider ved helligdagene.

 

-Får jeg en ordrebekræftelse?
Ja. Den bliver sendt helt automatisk fra vores system, efter du har afgivet din ordre. Modtager du ingen ordrebekræftelse kan det skyldes, at den er landet i din Spam-mappe, som du bedes at kontrollere.

 

-Hvornår leveres de bestilte varer?
Vi leverer hver onsdag og fredag med Danske Fragtmænd inden kl. 16:00.
Ifølge helligdage kan det ske ændringer. Her kan du kan læse mere om leveringstider ved helligdagene.

 

-Hvor leverer ÅL&CO?
Vi leverer til adresser i Danmark undtagen ikke brofaste øer.

 

-Leverer I også til en anden adresse f.eks. på min arbejdsplads?
Ja, det kan vi sagtens. Sæt kryds på “Send til en anden adresse?”, her kan du oplyse den ønskede leveringsadresse.

 

-Jeg har modtaget en defekt/skadet vare, hvad gør jeg?
Skulle du modtage en vare, der ikke lever op til dine forventninger bedes du hurtigst muligt efter levering kontakte os på aalogco.dk eller under telefon 96 55 07 00, for at vi kan finde en løsning. Husk at oplyse din ordre nummer til en hurtig behandling af din henvendelse.

 

-Hvad koster det at får leveret varer fra ÅL&CO?
Alle køb foretaget hos ÅL&CO over 400 kr. leveres gebyrfrit. Alle køb under 400 kr. tillægges et leveringgebyr på DKK 59,00. Dette beløb dækker pakning og emballering af varer samt transport.

 

-Hvordan sikres varernes holdbarhed og kvalitet ved transport og levering?
Hos ÅL&CO pakkes varen i specialfremstillede termokasser med køleelementer i. Dine varer transporteres i det, der kaldes et ubrudt kølekæde. Det betyder at produkterne er konstant på køl. Således sikrer du dig altid at modtage friske varer.

 

-Hvordan betaler jeg?
Hos ÅL&CO kan du betale med Dankort/Dankort-Visakort, MasterCard, Visa og Maestrokort.



 

TILMELD DIG VORES NYHEDSBREV