Ofte stillede spørgsmål
Her kan du finde en liste over de oftest stillede spørgsmål. Er dit spørgsmål ikke på listen nedenfor, er du altid velkommen til at kontakte os på info@royaldanishfish.com eller under telefon 96 55 07 00.
Efterfølgende nogle spørgsmål som kan dukke op:
1. Når du har lagt samtlige varer i din indkøbskurv trykker du på ikonet med indkøbskurven øverst i højre hjørne
2. Her kan du tjekke om alt er som det skal være i indkøbskurven
3. Derefter trykker du på “Gå til kassen”
4. Du skal udfylde alle felter med dine oplysninger. Husk at oplyse hvor pakken skal stilles ved leveringen
5. Ved at klikke på feltet ”Leveringsdato” dukker der en kalender op hvor du kan klikke på din ønskede leveringsdato (indenfor vores leveringsrammer). Den angivende leveringsdato er gældende for din levering.
6. Op på højre hånd ved Leveringsadresse kan du sætte flueben i ”Send til en anden adresse?” hvis pakken skal sendes til en anden adresse.
7. Ved “bemærkninger” (også på højre side) kan du angive evt. kommentarer.
8. Tryk på “Afgiv ordrer” ned på højre siden
9. Et nyt vindue åbnes hvor du skal indtaste dine kortoplysninger – husk at det er Kortnummer ikke kontonummer du skal indtastes. Her kan du også udskrive et kvittering for din betaling.
10. Tryk på “Gennemføre betaling”
Din bestilling er nu modtaget og en kvittering bliver automatisk sendt til den angivne e-mail adresse.
For levering om onsdagen skal vi have din bestilling senest mandag kl 12.00 hvis du ikke angiver noget andet.
For levering om fredagen skal vi have din bestilling senest onsdag kl. 12.00 hvis du ikke angiver noget andet.
Ifølge helligdage kan det ske ændringer. Her kan du kan læse mere om leveringstider ved helligdagene.
Ja. Den bliver sendt helt automatisk fra vores system, efter du har afgivet din ordre. Modtager du ingen ordrebekræftelse kan det skyldes, at den er landet i din Spam-mappe, som du bedes at kontrollere.
Vi leverer hver onsdag og fredag med Xpressen inden kl. 18:00.
Ifølge helligdage kan det ske ændringer. Her kan du kan læse mere om leveringstider ved helligdagene.
Når din ordre bliver tilmeldt til Xpressen modtager du en e-mail med et Track & Trace nummer. 1 dag senere sendes varerne afsted fra vores lager og nu kan du følge følge vejen af din pakke.
Vi leverer til adresser i Danmark undtagen ikke brofaste øer.
Ja, det kan vi sagtens. Sæt kryds på “Send til en anden adresse?”, her kan du oplyse den ønskede leveringsadresse.
Skulle du modtage en vare, der ikke lever op til dine forventninger bedes du hurtigst muligt efter levering kontakte os på aalogco.dk eller under telefon 96 55 07 00, for at vi kan finde en løsning. Husk at oplyse din ordre nummer til en hurtig behandling af din henvendelse.
Alle køb foretaget hos ÅL&CO over 495 kr. leveres gebyrfrit. Alle køb under 495 kr. tillægges et leveringgebyr på DKK 95,00. Dette beløb dækker pakning og emballering af varer samt transport.
Hos ÅL&CO pakkes varen i specialfremstillede termokasser med køleelementer i. Dine varer transporteres i det, der kaldes et ubrudt kølekæde. Det betyder at produkterne er konstant på køl. Således sikrer du dig altid at modtage friske varer.
Hos ÅL&CO kan du betale med MobilPay, Dankort, Dankort-Visakort, MasterCard, Visa og Maestrokort.